Запис Детальніше

Програма партнерства в дистрибуції як чинник допродажного сервісу

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Програма партнерства в дистрибуції як чинник допродажного сервісу
 
Creator Шарчук, Т. В.
 
Description Управління господарськими зв’язками – це порівняно нова і водночас стара сфера бізнесу, зміст якої полягає у встановленні ділових стосунків у логістичному ланцюзі і управління ними. В статті пропонуються конкретні заходи із впровадження програми партнерства у логістичному ланцюзі, розглядаються форми добровільних об’єднань, а
також конкретні переваги учасників цієї програми.
Management by economic communications – this there is a relatively new and old sphere of business, sense of which consists in to establishment of business relations in a logistic chain and management by them. In the article concrete measures on introduction of the program of
partnership in a logistic chain are offered, the forms of voluntarily unions, and also concrete advantages of participants of this program are considered.
 
Date 2011-02-02T08:31:15Z
2011-02-02T08:31:15Z
2007
 
Type Article
 
Identifier Шарчук Т. В. Програма партнерства в дистрибуції як чинник допродажного сервісу / Т. В. Шарчук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 594 : Логістика. – С. 499–505. – Бібліографія: 5 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/7335
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"