Алгоритм розміщення фігур на площині з використанням графічного процесора
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Алгоритм розміщення фігур на площині з використанням графічного процесора
|
|
Creator |
Каркульовський, В. І.
Дарнобит, Ю. Р. |
|
Subject |
алгоритм розміщення
графічний процесор шейдерний блок комп’ютерна графіка placement algorithm graphic processor shader domain computer graphics |
|
Description |
Розроблено алгоритм розміщення з використанням графічного процесора. Спроектовано та реалізовано систему, яка використовує шейдерний блок графічного процесора для прискорення розрахунків у задачах розміщення. In research it was developed placement algorithm with usage of graphic processor. Also it was designed and realized system that uses shader domain of graphic processor for speeding-up of placement tasks computations. |
|
Date |
2011-02-18T08:38:13Z
2011-02-18T08:38:13Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Каркульовський В. І. Алгоритм розміщення фігур на площині з використанням графічного процесора / В. І. Каркульовський, Ю. Р. Дарнобит // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 685 : Комп'ютерні системи проектування. Теорія і практика. – С. 142–146. – Бібліографія: 8 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/7416 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|