Запис Детальніше

Алгоритм розміщення фігур на площині з використанням графічного процесора

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Алгоритм розміщення фігур на площині з використанням графічного процесора
 
Creator Каркульовський, В. І.
Дарнобит, Ю. Р.
 
Subject алгоритм розміщення
графічний процесор
шейдерний блок
комп’ютерна графіка
placement algorithm
graphic processor
shader domain
computer graphics
 
Description Розроблено алгоритм розміщення з використанням графічного процесора. Спроектовано та реалізовано систему, яка використовує шейдерний блок графічного процесора для прискорення розрахунків у задачах розміщення. In research it was developed placement algorithm with usage of graphic processor. Also it was designed and realized system that uses shader domain of graphic processor for
speeding-up of placement tasks computations.
 
Date 2011-02-18T08:38:13Z
2011-02-18T08:38:13Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Каркульовський В. І. Алгоритм розміщення фігур на площині з використанням графічного процесора / В. І. Каркульовський, Ю. Р. Дарнобит // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 685 : Комп'ютерні системи проектування. Теорія і практика. – С. 142–146. – Бібліографія: 8 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/7416
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки