Проблеми та шляхи впровадження стратегічного маркетингу на підприємствах харчової промисловості України
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Проблеми та шляхи впровадження стратегічного маркетингу на підприємствах харчової промисловості України
|
|
Creator |
Агеєва, І. М.
|
|
Subject |
стратегічний маркетинг
харчова промиловість методи |
|
Description |
Розглянуто основні питання практичного застосування методів стратегічного маркетингу у діяльності провідних підприємств харчової промиловості на прикладі підприємств – виробників шампанського України. The article contains general issues of practical use of strategic marketing methods in food industry by Ukrainian sect-making companies. The authors adduce results of their researches concerning adaptation of strategic approach in management.
|
|
Date |
2011-02-22T10:55:32Z
2011-02-22T10:55:32Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Агеєва І. М. Проблеми та шляхи впровадження стратегічного маркетингу на підприємствах харчової промисловості України / І. М. Агеєва // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 633 : Логістика. – С. 3–12. – Бібліографія: 12 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/7511 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
|
|