Запис Детальніше

Проблеми та шляхи впровадження стратегічного маркетингу на підприємствах харчової промисловості України

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Проблеми та шляхи впровадження стратегічного маркетингу на підприємствах харчової промисловості України
 
Creator Агеєва, І. М.
 
Subject стратегічний маркетинг
харчова промиловість
методи
 
Description Розглянуто основні питання практичного застосування методів стратегічного маркетингу у діяльності провідних підприємств харчової промиловості на прикладі підприємств – виробників шампанського України. The article contains general issues of practical use of strategic marketing methods in food industry by Ukrainian sect-making companies. The authors adduce results of their researches concerning adaptation of strategic approach in management.
 
Date 2011-02-22T10:55:32Z
2011-02-22T10:55:32Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Агеєва І. М. Проблеми та шляхи впровадження стратегічного маркетингу на підприємствах харчової промисловості України / І. М. Агеєва // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 633 : Логістика. – С. 3–12. – Бібліографія: 12 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/7511
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"