Запис Детальніше

Методика визначення рівня забезпечення підприємств маркетинговими інтелектуальними активами

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методика визначення рівня забезпечення підприємств маркетинговими інтелектуальними активами
 
Creator Піняк, І. Л.
 
Description Запропоновано модель оцінки забезпеченості підприємств маркетинговими інтелектуальними активами та алгоритм визначення інтегрального показника викорис­тання цих активів з метою розроблення плану організаційно-управлінських заходів на вітчизняних підприємствах. In the article the model of estimation of material well-being of enterprises marketings intellectual assets and algorithm of determination of integral index of the use of these assets is offered with the purpose of development of plan of organizationally administrative measures on domestic enterprises.
 
Date 2011-02-22T10:40:21Z
2011-02-22T10:40:21Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Піняк І. Л. Методика визначення рівня забезпечення підприємств маркетинговими інтелектуальними активами / І. Л. Піняк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – № 657 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 67–73. – Бібліографія: 4 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/7508
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"