Методика визначення рівня забезпечення підприємств маркетинговими інтелектуальними активами
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методика визначення рівня забезпечення підприємств маркетинговими інтелектуальними активами
|
|
Creator |
Піняк, І. Л.
|
|
Description |
Запропоновано модель оцінки забезпеченості підприємств маркетинговими інтелектуальними активами та алгоритм визначення інтегрального показника використання цих активів з метою розроблення плану організаційно-управлінських заходів на вітчизняних підприємствах. In the article the model of estimation of material well-being of enterprises marketings intellectual assets and algorithm of determination of integral index of the use of these assets is offered with the purpose of development of plan of organizationally administrative measures on domestic enterprises.
|
|
Date |
2011-02-22T10:40:21Z
2011-02-22T10:40:21Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Піняк І. Л. Методика визначення рівня забезпечення підприємств маркетинговими інтелектуальними активами / І. Л. Піняк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – № 657 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 67–73. – Бібліографія: 4 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/7508 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
|
|