Запис Детальніше

Сучасні аспекти планування маркетингової діяльності машинобудівних підприємств з урахуванням інтересів груп економіко-управлінського впливу

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сучасні аспекти планування маркетингової діяльності машинобудівних підприємств з урахуванням інтересів груп економіко-управлінського впливу
 
Creator Олексів, І. Б.
 
Description Запропоновані підходи до удосконалення процесу планування маркетингової діяльності підприємства шляхом врахування сучасних тенденцій, які виникають у зовнішньому середовищі функціонування організації. До тенденцій, які необхідно враховувати під час планування діяльності організації, зараховують динамічність зовнішнього середовища організації та групи економіко-управлінського впливу. З метою врахування зазначених тенденцій запропоновано заходи, які доцільно включити в систему планування маркетингової діяльності підприємства. In the article trends of external environment that should be considered in organizational
marketing planning system are reviewed. The trends which the author recommends to consider are: high level of external environment uncertainty and company stakeholders. In order consider listed trends the author proposed activities which should be implemented into
organization marketing planning system.
 
Date 2011-02-23T13:38:49Z
2011-02-23T13:38:49Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Олексів І. Б. Сучасні аспекти планування маркетингової діяльності машинобудівних підприємств з урахуванням інтересів груп економіко управлінського впливу / І. Б. Олексів // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 669 : Логістика. – С. 223–228. – Бібліографія: 20 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/7581
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"