Запис Детальніше

Дослідження чинників впливу на вибір стратегії рекламування інноваційної машинобудівної продукції

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Дослідження чинників впливу на вибір стратегії рекламування інноваційної машинобудівної продукції
 
Creator Івасюк, В. В.
 
Description Запропоновано класифікацію чинників, які впливають на вибір стратегії рекламування інноваційної машинобудівної продукції. Досліджено вплив чинників на вибір рекламної стратегії на прикладі конкретних машинобудівних підприємств. The classification of the factors influencing a choice of advertising strategy of the machine-building products is offered. Influence of factors on a choice of advertising strategy on an example of the concrete machine-building enterprises is investigated.
 
Date 2011-02-28T13:56:44Z
2011-02-28T13:56:44Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Івасюк В. В. Дослідження чинників впливу на вибір стратегії рекламування інноваційної машинобудівної продукції / В. В. Івасюк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – № 657 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 388–399. – Бібліографія: 13 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/7684
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"