Дослідження чинників впливу на вибір стратегії рекламування інноваційної машинобудівної продукції
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Дослідження чинників впливу на вибір стратегії рекламування інноваційної машинобудівної продукції
|
|
Creator |
Івасюк, В. В.
|
|
Description |
Запропоновано класифікацію чинників, які впливають на вибір стратегії рекламування інноваційної машинобудівної продукції. Досліджено вплив чинників на вибір рекламної стратегії на прикладі конкретних машинобудівних підприємств. The classification of the factors influencing a choice of advertising strategy of the machine-building products is offered. Influence of factors on a choice of advertising strategy on an example of the concrete machine-building enterprises is investigated.
|
|
Date |
2011-02-28T13:56:44Z
2011-02-28T13:56:44Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Івасюк В. В. Дослідження чинників впливу на вибір стратегії рекламування інноваційної машинобудівної продукції / В. В. Івасюк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – № 657 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 388–399. – Бібліографія: 13 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/7684 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
|
|