Запис Детальніше

Маркетингові стратегії на високотехнологічних ринках

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові стратегії на високотехнологічних ринках
 
Creator Демків, Я. В.
 
Description Розглянуто основні тенденції розвитку стратегічного маркетингу на сучасному етапі. Проаналізовано особливості формування маркетингових стратегій з урахуванням сучасних напрямів розвитку стратегічного маркетингу. Розглянуто основні групи маркетингових стратегій на ринках високотехнологічних товарів. Виділено основні чинники, які необхідно враховувати під час розроблення маркетингової стратегії підприємства, що діє або планує вийти на ринок високотехнологічних товарів. Basic strategic marketing trends are considered on the modern stage. The marketing strategies forming features are analysed taking into account modern directions of development of the strategic marketing. The basic groups of marketing strategies in the markets of high technology products are сonsidered. Basic factors, which must be taken into account while developing enterprise’s marketing strategy in high echnology markets, are selected.
 
Date 2011-02-23T13:21:59Z
2011-02-23T13:21:59Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Демків Я. В. Маркетингові стратегії на високотехнологічних ринках / Я. В. Демків // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 669 : Логістика. – С. 171–180. – Бібліографія: 21 назвa.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/7564
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"