Запис Детальніше

Маркетингові чинники впливу на розвиток малого і середнього міста

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові чинники впливу на розвиток малого і середнього міста
 
Creator Глинський, Н. Ю.
 
Description Проаналізовано тенденції економічного розвитку малих і середніх міст Західної України. На підставі аналізу виявлено причинно-наслідкові зв’язки економічного розвитку досліджуваних міст. Також розроблено схему типізації досліджуваних міст з огляду на спеціалізацію їхніх економічних систем за допомогою маркетингового профілю міста. Використовуючи цю схему за основу, виконано міжгруповий та внутрішньогруповий аналіз тенденцій економічного розвитку досліджуваних міст. The analysis of trends of economic development of Western Ukrainian small and middle cities is carried out in the article. On the basis of this analysis it is discovered reason-result connections of economic development of the investigated cities. The scheme of typification of the investigated according to specialization of their economic systems with the city marketing profile cities is also developed in the article. Using this scheme as a basis, an intergroup and intragroup analysis is conducted.
 
Date 2011-02-23T10:18:23Z
2011-02-23T10:18:23Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Глинський Н. Ю. Маркетингові чинники впливу на розвиток малого і середнього міста / Н. Ю. Глинський // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 669 : Логістика. – С. 16–25. – Бібліографія: 8 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/7530
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"