Запис Детальніше

Етичні аспекти ветеринарного маркетингу

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Етичні аспекти ветеринарного маркетингу
 
Creator Гаврилюк, О. Г.
 
Description Охарактеризовано основні етичні аспекти ветеринарного маркетингу. Визначено основних суб’єктів етики ветеринарного маркетингу. Здійснено класифікацію етичних проблем ветеринарного маркетингу за трьома основними напрямами: соціальна, особиста та професійна етика. The article determines the basic ethical aspects of veterinary marketing. The main subjects of ethics veterinary marketing are detected. Special classification of veterinary marketing ethical problems is done in three major areas: social, personal and professional ethics.
 
Date 2011-02-23T10:29:42Z
2011-02-23T10:29:42Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Гаврилюк О. Г. Етичні аспекти ветеринарного маркетингу / О. Г. Гаврилюк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 669 : Логістика. – С. 34–39. – Бібліографія: 14 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/7532
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"