Запис Детальніше

Формування маркетингових стратегій управління ризиками енергоресурсів машинобудівного підприємства

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування маркетингових стратегій управління ризиками енергоресурсів машинобудівного підприємства
 
Creator Матвіїшин, В. Є.
 
Description Розроблено маркетингові стратегії управління ризиками енергоресурсів підприємства з урахуванням сезонності та типовості цих ризиків. Наведено методичні рекомендації та чинники вибору оптимальної маркетингової стратегії управління ризиками енергоресурсів. На основі використання статистичних підходів оцінювання сезонності та типовості ризиків енергоресурсів сформовано моделі гармонійного аналізу сезонних ризиків, а також перевірена їх адекватність на діючих машинобудівних підприємствах. It was elaborated the marketing strategies of risk-management of enterprise considering seasoned and typed of such risks. It was showed the methodical recommendation and factors of optimal choice of marketing strategies in risk-management of energy resources. Basing on using the statistic approaches of evaluation of seasoned and typical of risk it was formed the model of harmonically analysis of seasoned risks. Also it was testified the formed model as an adequate at the machine-building enterprises.
 
Date 2011-02-25T10:05:01Z
2011-02-25T10:05:01Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Матвіїшин В. Є. Формування маркетингових стратегій управління ризиками енергоресурсів машинобудівного підприємства / В. Є. Матвіїшин // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 669 : Логістика. – С. 59–68. – Бібліографія: 6 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/7633
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"