Маркетинг в антикризовому управлінні підприємством
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинг в антикризовому управлінні підприємством
|
|
Creator |
Косар, Н. С.
Кіндій, М. В. Мамчин, М. М. |
|
Description |
Проаналізовано вплив світової кризи на економіку України. Визначено різновиди стратегій антикризового управління вітчизняних підприємств, встановлено особливості адаптації стратегій по складових комплексу маркетингу до зміни економічних факторів. Подано рекомендації щодо вдосконалення системи маркетингових комунікацій у межах реалізації концепції партнерського маркетингу. The influence of the global crisis on Ukrainian economics was analyzed. Defined types of strategies of crisis management of domestic enterprises, have features of adaptation strategies for components of marketing to changing economic factors. There were recommendations for improvement of system of marketing communications in the framework of the concept of affiliate marketing. |
|
Date |
2011-03-11T09:19:28Z
2011-03-11T09:19:28Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Косар Н. С. Маркетинг в антикризовому управлінні підприємством / Н. С. Косар, М. В. Кіндій, М. М. Мамчин // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 682 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 59–64. – Бібліографія: 14 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/7883 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|