Запис Детальніше

Маркетинг в антикризовому управлінні підприємством

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг в антикризовому управлінні підприємством
 
Creator Косар, Н. С.
Кіндій, М. В.
Мамчин, М. М.
 
Description Проаналізовано вплив світової кризи на економіку України. Визначено різновиди
стратегій антикризового управління вітчизняних підприємств, встановлено особливості адаптації стратегій по складових комплексу маркетингу до зміни економічних факторів.
Подано рекомендації щодо вдосконалення системи маркетингових комунікацій у межах реалізації концепції партнерського маркетингу. The influence of the global crisis on Ukrainian economics was analyzed. Defined types of
strategies of crisis management of domestic enterprises, have features of adaptation strategies
for components of marketing to changing economic factors. There were recommendations for
improvement of system of marketing communications in the framework of the concept of
affiliate marketing.
 
Date 2011-03-11T09:28:51Z
2011-03-11T09:28:51Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Косар Н. С. Маркетинг в антикризовому управлінні підприємством / Н. С. Косар, М. В. Кіндій, М. М. Мамчин // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 682 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 59–64. – Бібліографія: 14 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/7892
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки