Запис Детальніше

Інтелектуальна система прийняття маркетингових рішень з поширення електронних видань

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інтелектуальна система прийняття маркетингових рішень з поширення електронних видань
 
Creator Берко, А.
Висоцька, В. А.
Михайлов, О.
 
Subject контент
інтелектуальна
система
Intellectual
System
Publishing
global
Marketing
комерції
публікації
 
Description Швидкий темп росту глобальних мереж та електронної контент-комерції сприяють спрощенню процесу публікації та модерації статей, у результаті чого запропоновано інтелектуальну систему прийняття маркетингових рішень з поширення електронних видань.
The fast growth of global networking and online content-commerce simplified process of publishing and moderation of articles. As a result Marketing Intellectual System for Onlin Publishing was proposed.
 
Date 2011-04-11T08:17:00Z
2011-04-11T08:17:00Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Берко А. Інтелектуальна система прийняття маркетингових рішень з поширення електронних видань / А. Берко, В. Висоцька, О. Михайлов // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 672 : Комп’ютерні науки та інформаційні технології. – С. 7-17. – Бібліографія: 7 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/8351
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки