Інтелектуальна система прийняття маркетингових рішень з поширення електронних видань
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Інтелектуальна система прийняття маркетингових рішень з поширення електронних видань
|
|
Creator |
Берко, А.
Висоцька, В. А. Михайлов, О. |
|
Subject |
контент
інтелектуальна система Intellectual System Publishing global Marketing комерції публікації |
|
Description |
Швидкий темп росту глобальних мереж та електронної контент-комерції сприяють спрощенню процесу публікації та модерації статей, у результаті чого запропоновано інтелектуальну систему прийняття маркетингових рішень з поширення електронних видань. The fast growth of global networking and online content-commerce simplified process of publishing and moderation of articles. As a result Marketing Intellectual System for Onlin Publishing was proposed. |
|
Date |
2011-04-11T08:17:00Z
2011-04-11T08:17:00Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Берко А. Інтелектуальна система прийняття маркетингових рішень з поширення електронних видань / А. Берко, В. Висоцька, О. Михайлов // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 672 : Комп’ютерні науки та інформаційні технології. – С. 7-17. – Бібліографія: 7 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/8351 |
|
Language |
ua
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|