Особливості міжнародного маркетингу на сучасному етапі
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості міжнародного маркетингу на сучасному етапі
|
|
Creator |
Бровкова, О.Г
Продіус, І.П. |
|
Subject |
Маркетинг
Фінансовий механізм |
|
Description |
Розглянуто сутність, основні принципи міжнародного маркетингу, особливості міжнародного маркетингового середовища. Особливу увагу приділено фінансовому механізму забезпечення міжнародного маркетингу Problems international marketing are considered. It is shown that effective international marketing requires to use of financial mechanism. |
|
Date |
2011-04-18T12:13:36Z
2011-04-18T12:13:36Z 2001 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Бровкова О.Г. Продіус І.П. Особливості міжнародного маркетингу на сучасному етапі / О.Г. Бровкова, І.П. Продіус // Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку : [збірник наукових праць] / відповідальний редактор О. Є. Кузьмін. - Львів : Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2001. - 564 c. - (Вісник / Національного університету "Львівська політехніка" ; № 436). - С. 8-11.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/8389 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Національний університет "Львівська політехніка"
|
|