Запис Детальніше

Особливості міжнародного маркетингу на сучасному етапі

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості міжнародного маркетингу на сучасному етапі
 
Creator Бровкова, О.Г
Продіус, І.П.
 
Subject Маркетинг
Фінансовий механізм
 
Description Розглянуто сутність, основні принципи міжнародного маркетингу, особливості міжнародного маркетингового середовища. Особливу увагу приділено
фінансовому механізму забезпечення міжнародного маркетингу
Problems international marketing are considered. It is shown that effective international
marketing requires to use of financial mechanism.
 
Date 2011-04-18T12:13:36Z
2011-04-18T12:13:36Z
2001
 
Type Article
 
Identifier Бровкова О.Г. Продіус І.П. Особливості міжнародного маркетингу на сучасному етапі / О.Г. Бровкова, І.П. Продіус // Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку : [збірник наукових праць] / відповідальний редактор О. Є. Кузьмін. - Львів : Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2001. - 564 c. - (Вісник / Національного університету "Львівська політехніка" ; № 436). - С. 8-11.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/8389
 
Language ua
 
Publisher Національний університет "Львівська політехніка"