Запис Детальніше

Бюджетування як фактор покращання ефективності маркетингової діяльності підприємства

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Бюджетування як фактор покращання ефективності маркетингової діяльності підприємства
 
Creator Балик, У. О.
 
Description Наведено основні концепції та науково обґрунтовано методи бюджетування маркетингових заходів, можливі алгоритми та послідовність кроків ефективного бюджетування в умовах невизначеності. Запропонована нова ідея оцінки ризику маркетингових заходів та контролювання процесу втілення бюджету маркетингу. The basic concepts and sophisticated methods of marketing budgeting are noted
in this article. Most common algorithms and sequence of steps for efficient budgeting under uncertainty conditions are briefly discussed. The new idea how to evaluate the risk of marketing events and how to control budgeting implementation process has been proposed.
 
Date 2011-05-23T08:38:05Z
2011-05-23T08:38:05Z
2003
 
Type Article
 
Identifier Балик У. О. Бюджетування як фактор покращання ефективності маркетингової діяльності підприємства / У. О. Балик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 484 : Проблеми економіки та управління. – С. 220–225. – Бібліографія: 5 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/8913
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"