Стратегічний маркетинг: теоретичні основи та оцінка рівня імплементації в діяльності вітчизняних підприємств
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Стратегічний маркетинг: теоретичні основи та оцінка рівня імплементації в діяльності вітчизняних підприємств
|
|
Creator |
Дмитрук, М. М.
|
|
Description |
Розглянуто теоретичні основи стратегічного маркетингу та здійснено оцінку рівня його імплементації в діяльності вітчизняних підприємств. The theoretical principles of the strategic marketing were examined in this article. And it is also given estimate of a level of the strategic marketing implementation in activity of Ukrainian enterprises. |
|
Date |
2011-05-26T09:35:05Z
2011-05-26T09:35:05Z 2003 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Дмитрук М. М. Стратегічний маркетинг: теоретичні основи та оцінка рівня імплементації в діяльності вітчизняних підприємств / М. М. Дмитрук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 484 : Проблеми економіки та управління. – С. 50–60. – Бібліографія: 12 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/9047 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
|
|