Запис Детальніше

Стратегічний маркетинг: теоретичні основи та оцінка рівня імплементації в діяльності вітчизняних підприємств

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегічний маркетинг: теоретичні основи та оцінка рівня імплементації в діяльності вітчизняних підприємств
 
Creator Дмитрук, М. М.
 
Description Розглянуто теоретичні основи стратегічного маркетингу та здійснено оцінку рівня його імплементації в діяльності вітчизняних підприємств.
The theoretical principles of the strategic marketing were examined in this article. And it is also given estimate of a level of the strategic marketing implementation in
activity of Ukrainian enterprises.
 
Date 2011-05-26T09:35:05Z
2011-05-26T09:35:05Z
2003
 
Type Article
 
Identifier Дмитрук М. М. Стратегічний маркетинг: теоретичні основи та оцінка рівня імплементації в діяльності вітчизняних підприємств / М. М. Дмитрук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 484 : Проблеми економіки та управління. – С. 50–60. – Бібліографія: 12 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/9047
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"