Основні напрями маркетингових досліджень на вітчизняних підприємствах
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Основні напрями маркетингових досліджень на вітчизняних підприємствах
|
|
Creator |
Дубдєлова, А. В.
|
|
Description |
Визначено особливості та роль маркетингових досліджень у системі менеджменту підприємства. Запропоновано предметні напрями організації та проведення маркетингових досліджень на вітчизняних підприємствах. Features and a role of marketing researches in system of management of the enterprise are determined. Subject directions of the organization and carrying out of marketing researches at the domestic enterprises are offered. |
|
Date |
2011-05-26T09:35:30Z
2011-05-26T09:35:30Z 2003 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Дубдєлова А. В. Основні напрями маркетингових досліджень на вітчизняних підприємствах / А. В. Дубдєлова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 484 : Проблеми економіки та управління. – С. 61–65. – Бібліографія: 10 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/9048 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
|
|