Запис Детальніше

Основні напрями маркетингових досліджень на вітчизняних підприємствах

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Основні напрями маркетингових досліджень на вітчизняних підприємствах
 
Creator Дубдєлова, А. В.
 
Description Визначено особливості та роль маркетингових досліджень у системі менеджменту підприємства. Запропоновано предметні напрями організації та проведення маркетингових досліджень на вітчизняних підприємствах. Features and a role of marketing researches in system of management of the
enterprise are determined. Subject directions of the organization and carrying out of marketing researches at the domestic enterprises are offered.
 
Date 2011-05-26T09:35:30Z
2011-05-26T09:35:30Z
2003
 
Type Article
 
Identifier Дубдєлова А. В. Основні напрями маркетингових досліджень на вітчизняних підприємствах / А. В. Дубдєлова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 484 : Проблеми економіки та управління. – С. 61–65. – Бібліографія: 10 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/9048
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"