Запис Детальніше

Планування та організування маркетингового дослідження

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Планування та організування маркетингового дослідження
 
Creator Дяк, М. Б.
 
Description Подано рекомендації щодо оптимізації здійснення маркетингового дослідження, його планування та організування на прикладі вітчизняних підприємств-виробників ламп-фар, розроблені на основі результатів проведеного
аналізу. Увага акцентується на умовах підвищення конкурентоспроможності
підприємств як на внутрішньому, так і на зовнішньому ринках. The article includes the improvement recommendations of the marketing research process, its planning and organizing for the Ukrainian manufacturers of the
sealed beam lamps. The perfection is based on the marketing analysis results. The
overview of the competitiveness conditions for the companies is also a matter of great importance in this scientific work.
 
Date 2011-06-01T14:59:53Z
2011-06-01T14:59:53Z
2003
 
Type Article
 
Identifier Дяк М. Б. Планування та організування маркетингового дослідження / М. Б. Дяк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 484 : Проблеми економіки та управління. – С. 264–270. – Бібліографія: 3 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/9539
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"