Оцінка привабливості ринку в процесі формування бізнес-стратегії організації
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Оцінка привабливості ринку в процесі формування бізнес-стратегії організації
|
|
Creator |
Кіндрацька, Г. І.
|
|
Description |
Розглянуто роль дослідження потенціалу ринку при визначенні стратегічної орієнтації організації. Проаналізовано трактування привабливості ринку та методи її оцінки. Запропоновано застосовувати методику багатомірного порівняльного аналізу для рейтингової оцінки рівня привабливості ринків чи їх сегментів, що сприятиме обґрунтованому вибору стратегічних зон господарювання та формування відповідної бізнес-стратегії організації. The role of a research of the market at definition of the strategy of corporation has considered. The concept of attractiveness of the market and methods of estimation is parsed. The procedure of the multivariate comparative analysis for definition of a level of attractiveness of the markets or their segments is offered. It allows to select strategic bands of managing and to shape business — strategy of corporation. |
|
Date |
2011-06-02T13:13:18Z
2011-06-02T13:13:18Z 2003 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Кіндрацька Г. І. Оцінка привабливості ринку в процесі формування бізнес-стратегії організації / Г. І. Кіндрацька // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 484 : Проблеми економіки та управління. – С. 270–278. – Бібліографія: 3 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/9655 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
|
|