Запис Детальніше

Оцінка ефективності рекламних витрат у туризмі

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Оцінка ефективності рекламних витрат у туризмі
 
Creator Щур, О. М.
 
Description Розглянуто можливі шляхи удосконалення методики оцінки ефективності рекламних витрат у туризмі. Проаналізовано відомі у теорії та практиці маркетингу підходи до оцінки ефективності затрат на проведення рекламних заходів. The possible ways of improvement of a technique of an estimation of efficiency of marketing expenses are considered. The approaches to an estimation of efficiency of
expenses on realization of marketing measures are analyzed known in the theory and
practice to marketing.
 
Date 2011-05-30T11:40:03Z
2011-05-30T11:40:03Z
2003
 
Type Article
 
Identifier Щур О. М. Оцінка ефективності рекламних витрат у туризмі / О. М. Щур // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 484 : Проблеми економіки та управління. – С. 199–201. – Бібліографія: 4 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/9456
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"