Запис Детальніше

Програма маркетингової товарної політики торговельного підприємства

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Програма маркетингової товарної політики торговельного підприємства
 
Creator Ткаченко, Н. Б.
 
Subject програма
маркетингова політика
 
Description Розглянуто питання формування ефективної програми маркетингової
політики на прикладі торговельних підприємств, інтеграція товарної політики
торговельних і виробничих організацій. In the article are consider questions of shaping an efficient program of marketing
policy on the example of trade enterprises; integration of commodity policy of trade
and production organizations.
 
Date 2011-06-08T07:24:39Z
2011-06-08T07:24:39Z
2001
 
Type Article
 
Identifier Ткаченко Н. Б. Програма маркетингової товарної політики торговельного підприємства / Н. Б. Ткаченко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 436 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 97–100. – Бібліографія: 2 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/9728
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"