Програма маркетингової товарної політики торговельного підприємства
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Програма маркетингової товарної політики торговельного підприємства
|
|
Creator |
Ткаченко, Н. Б.
|
|
Subject |
програма
маркетингова політика |
|
Description |
Розглянуто питання формування ефективної програми маркетингової політики на прикладі торговельних підприємств, інтеграція товарної політики торговельних і виробничих організацій. In the article are consider questions of shaping an efficient program of marketing policy on the example of trade enterprises; integration of commodity policy of trade and production organizations. |
|
Date |
2011-06-08T07:24:39Z
2011-06-08T07:24:39Z 2001 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ткаченко Н. Б. Програма маркетингової товарної політики торговельного підприємства / Н. Б. Ткаченко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 436 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 97–100. – Бібліографія: 2 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/9728 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
|
|