Запис Детальніше

Об’єкти маркетингового аналізу на підприємстві

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Об’єкти маркетингового аналізу на підприємстві
 
Creator Дубодєлова, А. В.
Стернюк, О. Б.
 
Description В даній роботі розглядається сукупність факторів зовнішнього і внутрішнього середовища, які є об’єктами маркетингового аналізу. Описуються підходи
до управління маркетинговою діяльністю залежно від характеристик чинників
зовнішнього середовища. Обґрунтовується необхідність виявлення сильних та
слабких сторін діяльності підприємства для виявлення маркетингових можливостей та оцінки ринку. The factors of the external and internal environment, which are the objects of marketing analysis, are presented in this paper. The marketing activity management
approaches depending on external environment factors are described. The necessity of
firm strength and weakness exposure for marketing opportunities and market
evaluation is grounded.
 
Date 2011-05-27T17:12:50Z
2011-05-27T17:12:50Z
2000
 
Type Article
 
Identifier Дубодєлова А. В. Об’єкти маркетингового аналізу на підприємстві / А. В. Дубодєлова, О. Б. Стернюк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2000. – № 391 : Проблеми економіки та управління. – С. 188–190. – Бібліографія: 3 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/9160
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"