Запис Детальніше

Конкуренція як стимулюючий фактор інноваційної діяльності підприємства

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Конкуренція як стимулюючий фактор інноваційної діяльності підприємства
 
Creator Чухрай, Н. І.
 
Description Розглядаються фактори маркетингового середовища, які впливають на інноваційну діяльність вітчизняних підприємств. Аналізуються причини турбулентності сучасного ринку, пропонуються напрями отримання конкурентних
«переваг вищого рангу» через здійснення інноваційної діяльності як важливого
шляху розвитку підприємства в сучасних умовах. The main factors of marketing environment which influences to the activity of the Ukrainian enterprises have explained in the article. The reasons of dynamic changes in the market have analyzed. The author have purposed the main ways of the getting competitive «the highest advantages».
 
Date 2011-05-27T13:08:24Z
2011-05-27T13:08:24Z
2000
 
Type Article
 
Identifier Чухрай Н. І. Конкуренція як стимулюючий фактор інноваційної діяльності підприємства / Н. І. Чухрай // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2000. – № 391 : Проблеми економіки та управління. – С. 191–195. – Бібліографія: 4 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/9127
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"