Запис Детальніше

Вплив перехідного етапу розвитку економіки в Україні на здійснення рекламної діяльності

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вплив перехідного етапу розвитку економіки в Україні на здійснення рекламної діяльності
 
Creator Горбаль, Н. І.
 
Description Досліджується вплив перехідного етапу економіки в Україні на рекламний процес. Виявлено, що вплив достатньо суттєвий. Висуваються пропозиції щодо регулювання рекламної діяльності. In the article the impact of the transition period on the advertising process in
Ukraine is analised. It is found to be quite significant. It was proposed that advertisers
in general are not willing to perform new tasks, advertising is regulated in “high-low” manner, advertising budgeting methods are mainly of arbitrary type and advertising is rated to be of low efficiency.
 
Date 2011-05-27T19:14:03Z
2011-05-27T19:14:03Z
2000
 
Type Article
 
Identifier Горбаль Н. І. Вплив перехідного етапу розвитку економіки в Україні на здійснення рекламної діяльності / Н. І. Горбаль // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2000. – № 391 : Проблеми економіки та управління. – С. 104–109. – Бібліографія: 12 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/9173
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"