Запис Детальніше

Вплив кризи на маркетингову діяльність підприємств та поведінку споживачів

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вплив кризи на маркетингову діяльність підприємств та поведінку споживачів
Influence of crisis on company’s marketing activity and consumers behavior
 
Creator Марущак, О. Я.
Косар, Н. С.
Кузьо, Н. Є.
 
Subject рецесія
конкуренція
гнучке мислення
сегментація
recession
competition
flexible thinking
segmentation
 
Description Проаналізовано вплив кризи на маркетингову діяльність підприємств. На основі
практичного досвіду українських та іноземних організацій визначено позитивні аспекти
маркетингової діяльності у складних умовах функціонування. Досліджено особливості споживчої поведінки в умовах зменшення рівня доходів споживачів. Подано пропозиції
щодо розвитку маркетингової діяльності у післякризовий період. In article analyzed the impact of the crisis on marketing activities. Identified positive
aspects of marketing activity in difficult operating condition. This research is based on the real
experience of Ukrainian and foreign business-structures. According to research, determined consumer’s behavior in reducing income situation. In this article created main propositions and ways for development of marketing activity after the crisis period.
 
Date 2011-05-11T12:50:34Z
2011-05-11T12:50:34Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Марущак О. Я. Вплив кризи на маркетингову діяльність підприємств та поведінку споживачів / О. Я. Марущак, Н. С. Косар, Н. Є. Кузьо // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 691 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 181–188. – Бібліографія: 13 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/8609
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки