Застосування методів гармонізації відношень у розв’язанні завдань маркетингу
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Застосування методів гармонізації відношень у розв’язанні завдань маркетингу
|
|
Creator |
Гронська, Н. С.
|
|
Description |
Розглянуто методологічні засади і методи обертової асиметрії та участі служб і відділів промислового підприємства у розв’язанні завдань маркетингу, які покладено в основу методики, що підлягає апробації у відкритому акціонерному товаристві "ЛАМП". The methodological principles both methods of turnaround asymmetry and definition of a level of harmonious participation of services and departments of the industrial enterprise in the decision of the tasks of marketing are considered which are fixed in a basis of a technique, which is subject to approbation in open joint-stock company "LАMP". |
|
Date |
2011-06-08T11:28:57Z
2011-06-08T11:28:57Z 2004 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Гронська Н. С. Застосування методів гармонізації відношень у розв’язанні завдань маркетингу / Н. С. Гронська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2004. – № 507 : Проблеми економіки та управління. – С. 85–89. – Бібліографія: 2 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/9766 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
|
|