Запис Детальніше

Застосування методів гармонізації відношень у розв’язанні завдань маркетингу

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Застосування методів гармонізації відношень у розв’язанні завдань маркетингу
 
Creator Гронська, Н. С.
 
Description Розглянуто методологічні засади і методи обертової асиметрії та участі служб і
відділів промислового підприємства у розв’язанні завдань маркетингу, які покладено в
основу методики, що підлягає апробації у відкритому акціонерному товаристві
"ЛАМП". The methodological principles both methods of turnaround asymmetry and definition of a level of harmonious participation of services and departments of the industrial enterprise in
the decision of the tasks of marketing are considered which are fixed in a basis of a technique, which is subject to approbation in open joint-stock company "LАMP".
 
Date 2011-06-08T11:28:57Z
2011-06-08T11:28:57Z
2004
 
Type Article
 
Identifier Гронська Н. С. Застосування методів гармонізації відношень у розв’язанні завдань маркетингу / Н. С. Гронська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2004. – № 507 : Проблеми економіки та управління. – С. 85–89. – Бібліографія: 2 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/9766
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"