Визначення рівня гармонійної участі персоналу управління у вирішенні проблем маркетингу
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Визначення рівня гармонійної участі персоналу управління у вирішенні проблем маркетингу
|
|
Creator |
Гронська, Н. С.
Шпак, Н. О. |
|
Description |
Розглянуто методологічні можливості визначення рівня гармонійної участі персоналу у вирішенні таких важливих проблем маркетингу, як його вплив на підвищення професійної активності, гармонійної привабливості та конкурентоспроможності підприємства. The opportunities of a method of definition of a level of harmony participation of the personnel in the decision of such important problems of marketing as its influence on increase of professional activity, of harmony appeal and competitiveness of the enterprise are considered. |
|
Date |
2011-06-09T08:55:56Z
2011-06-09T08:55:56Z 2004 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Гронська Н. С. Визначення рівня гармонійної участі персоналу управління у вирішенні проблем маркетингу / Н. С. Гронська, Н. О. Шпак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2004. – № 507 : Проблеми економіки та управління. – С. 90–94. – Бібліографія: 4 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/9797 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
|
|