Запис Детальніше

Визначення рівня гармонійної участі персоналу управління у вирішенні проблем маркетингу

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Визначення рівня гармонійної участі персоналу управління у вирішенні проблем маркетингу
 
Creator Гронська, Н. С.
Шпак, Н. О.
 
Description Розглянуто методологічні можливості визначення рівня гармонійної участі персоналу у вирішенні таких важливих проблем маркетингу, як його вплив на підвищення професійної активності, гармонійної привабливості та
конкурентоспроможності підприємства. The opportunities of a method of definition of a level of harmony participation of the personnel in the decision of such important problems of marketing as its influence on increase of professional activity, of harmony appeal and competitiveness of the enterprise are considered.
 
Date 2011-06-09T08:55:56Z
2011-06-09T08:55:56Z
2004
 
Type Article
 
Identifier Гронська Н. С. Визначення рівня гармонійної участі персоналу управління у вирішенні проблем маркетингу / Н. С. Гронська, Н. О. Шпак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2004. – № 507 : Проблеми економіки та управління. – С. 90–94. – Бібліографія: 4 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/9797
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"