Запис Детальніше

Методика маркетингового аналізу конкуренції та конкурентів

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методика маркетингового аналізу конкуренції та конкурентів
 
Creator Ухачевич, Я. П.
Плоткін, Я. Д.
 
Description У статті пропонується методика маркетингового аналізу конкуренції та
конкурентів. Методика призначена для здійснення таких важливих функцій
сучасного маркетингу, як моніторинг конкурентів, визначення сильних і слабких сторін підприємства та оцінка конкурентоспроможності його продукції, що дає змогу розробити адекватну конкурентну стратегію і тактику підприємства в ринкових умовах. The article presents the methods of marketing analysis of competition and competitors. The methods intend for realization of such important functions of modern marketing as monitoring of Business rivals, determination of strong and wear sides of the enterprise and estimation of the competitive ability of product. The using of these proposed methods allows realizing the elaboration of adequate competitive strategy and tactics of the enterprise in conditions of market.
 
Date 2011-05-27T13:28:35Z
2011-05-27T13:28:35Z
2000
 
Type Article
 
Identifier Ухачевич Я. П. Методика маркетингового аналізу конкуренції та конкурентів / Я. Д. Ухачевич // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2000. – № 391 : Проблеми економіки та управління. – С. 235–246. – Бібліографія: 7 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/9128
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"