Запис Детальніше

Прогнозний план продажу як головний вхідний елемент планування виробничої діяльності на підприємстві з метою задоволення потреб споживачів

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Прогнозний план продажу як головний вхідний елемент планування виробничої діяльності на підприємстві з метою задоволення потреб споживачів
 
Creator Гаталяк, З. П.
 
Description У даній статті розглянуто основні критерії продукту, на які звертає увагу споживач під час його купівлі, подано розроблену систему управління ланцюжком постачання. Розглянуто прогнозний план продажу як головний вхідний елемент планування виробництва на підприємстві для задоволення потреб споживачів та систему управління прогнозним планом продажу, інструментом, який
використовують для розроблення й управління прогнозним планом продажу
готової продукції. In the given article was considered the main product's criterions on which the
customers pay attention during buying and was submitted the supply chain management systems. It was considered the sales forecast as the main entrance to the production plan at the company with a goal to satisfy customers needs and a sales forecasts management system, which is a support tool used to generate and manage
sales forecasts for finished goods.
 
Date 2011-06-16T10:56:00Z
2011-06-16T10:56:00Z
2000
 
Type Article
 
Identifier Гаталяк З. П. Прогнозний план продажу як головний вхідний елемент планування виробничої діяльності на підприємстві з метою задоволення потреб споживачів / З. П. Гаталяк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2000. – № 391 : Проблеми економіки та управління. – С. 256–260. – Бібліографія: 3 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/9888
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"