Запис Детальніше

Класифікація легкових автомобілів як вид сегментації ринку за продуктом

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Класифікація легкових автомобілів як вид сегментації ринку за продуктом
 
Creator Кищун, В.
 
Description У статті на основі споживчих якостей легкові автомобілі поділені на чотири типи (дорожні, позадорожники, мінівени і спортивні), а типи, своєю чергою, – на
класи. В основу класифікації дорожніх легкових автомобілів покладена їх габаритна довжина. Визначені дев’ять класів (мікро, міні, особливо малий, нижній середній та інші), які охоплюють діапазон довжин від 2,5 до 5,2 і більше матрів. Запропонована універсальна класифікація може використовуватись як
спеціалістами з маркетингу, так і виробниками автомобілів.
Cousumers and produce are nof the only units of market segmentation. A motorcar
is a commodity with such qualitses that harmonize with the main factors of market
segmentation according to the cousumers needs. According to the consumption qualities of motor-cars the latter can be divided into the following four types: road motor, offroad motor-cars, minivans and sports motor-cars . These tupes in thei turn can be subdivided into claises. The leugth of a motor-car is laid down the foundation of the roadway motor-car classification. The following nine tupes of motor-cars have been determined frow this
point of view (microcars, minicars, especially small cars, small cars, sub-middle cars,
ete). These types embrace cars ranging in length from 2.5 m to 5.2 m and more. Theproposed universal classification provides ist adoption both by specialists in marketing and by car manufacturers.
 
Date 2011-06-16T10:56:48Z
2011-06-16T10:56:48Z
2000
 
Type Article
 
Identifier Кищун В. Класифікація легкових автомобілів як вид сегментації ринку за продуктом / В. Кищун // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2000. – № 391 : Проблеми економіки та управління. – С. 261–266. – Бібліографія: 2 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/9889
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"