Класифікація легкових автомобілів як вид сегментації ринку за продуктом
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Класифікація легкових автомобілів як вид сегментації ринку за продуктом
|
|
Creator |
Кищун, В.
|
|
Description |
У статті на основі споживчих якостей легкові автомобілі поділені на чотири типи (дорожні, позадорожники, мінівени і спортивні), а типи, своєю чергою, – на класи. В основу класифікації дорожніх легкових автомобілів покладена їх габаритна довжина. Визначені дев’ять класів (мікро, міні, особливо малий, нижній середній та інші), які охоплюють діапазон довжин від 2,5 до 5,2 і більше матрів. Запропонована універсальна класифікація може використовуватись як спеціалістами з маркетингу, так і виробниками автомобілів. Cousumers and produce are nof the only units of market segmentation. A motorcar is a commodity with such qualitses that harmonize with the main factors of market segmentation according to the cousumers needs. According to the consumption qualities of motor-cars the latter can be divided into the following four types: road motor, offroad motor-cars, minivans and sports motor-cars . These tupes in thei turn can be subdivided into claises. The leugth of a motor-car is laid down the foundation of the roadway motor-car classification. The following nine tupes of motor-cars have been determined frow this point of view (microcars, minicars, especially small cars, small cars, sub-middle cars, ete). These types embrace cars ranging in length from 2.5 m to 5.2 m and more. Theproposed universal classification provides ist adoption both by specialists in marketing and by car manufacturers. |
|
Date |
2011-06-16T10:56:48Z
2011-06-16T10:56:48Z 2000 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Кищун В. Класифікація легкових автомобілів як вид сегментації ринку за продуктом / В. Кищун // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2000. – № 391 : Проблеми економіки та управління. – С. 261–266. – Бібліографія: 2 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/9889 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
|
|