Маркетинговий підхід до управління якістю продукції
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинговий підхід до управління якістю продукції
|
|
Creator |
Кузимчак, І. А.
|
|
Description |
У статті розглянуті проблеми, що виникають в управлінні якістю, аспекти маркетингу продукції, важливі з погляду забезпечення її якості, визначені причини, що перешкоджають впровадженню методів стратегічного маркетингу на сучасному етапі; пояснюється роль маркетингу в управлінні якістю. Problems, which appeared in quality management, aspects of product marketing, from point of view of ensuring its quality; reasons, which prevent from strategic marketing methods now, were considered in the article; the role of marketing in quality management was explained. |
|
Date |
2011-06-16T10:59:40Z
2011-06-16T10:59:40Z 2000 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Кузимчак І. А. Маркетинговий підхід до управління якістю продукції / І. А. Кузимчак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2000. – № 391 : Проблеми економіки та управління. – С. 272–275. – Бібліографія: 7 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/9891 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
|
|