Запис Детальніше

Маркетинговий підхід до управління якістю продукції

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинговий підхід до управління якістю продукції
 
Creator Кузимчак, І. А.
 
Description У статті розглянуті проблеми, що виникають в управлінні якістю, аспекти маркетингу продукції, важливі з погляду забезпечення її якості, визначені причини, що перешкоджають впровадженню методів стратегічного маркетингу на
сучасному етапі; пояснюється роль маркетингу в управлінні якістю. Problems, which appeared in quality management, aspects of product marketing, from point of view of ensuring its quality; reasons, which prevent from strategic marketing methods now, were considered in the article; the role of marketing in quality management was explained.
 
Date 2011-06-16T10:59:40Z
2011-06-16T10:59:40Z
2000
 
Type Article
 
Identifier Кузимчак І. А. Маркетинговий підхід до управління якістю продукції / І. А. Кузимчак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2000. – № 391 : Проблеми економіки та управління. – С. 272–275. – Бібліографія: 7 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/9891
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"