Принципи організації вивчення ринку товарів народного споживання
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Принципи організації вивчення ринку товарів народного споживання
|
|
Creator |
Ліпич, Л.Г.
|
|
Description |
У статті розглядаються принципи організації вивчення ринку товарів народного споживання, пропонуються підходи до стратегічного маркетингу в умовах переходу до ринку. The author proposes the approaches to strategic marketing in conditions of transition to the market economy. |
|
Date |
2011-06-16T12:14:17Z
2011-06-16T12:14:17Z 2000 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ліпич Л.Г. Принципи організації вивчення ринку товарів народного споживання / Л.Г. Ліпич // Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку : [збірник наукових праць] / відповідальний редактор О.Є. Кузьмін. - Львів : Видавництво Національого університету "Львівська політехніка", 2000. - 333 с. - (Вісник / Національного університету "Львівська політехніка" ; № 405). - С. 165-171.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/9926 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Національний університет "Львівська політехніка"
|
|