Запис Детальніше

Принципи організації вивчення ринку товарів народного споживання

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Принципи організації вивчення ринку товарів народного споживання
 
Creator Ліпич, Л.Г.
 
Description У статті розглядаються принципи організації вивчення ринку товарів народного споживання, пропонуються підходи до стратегічного маркетингу в умовах переходу до ринку.
The author proposes the approaches to strategic marketing in conditions of
transition to the market economy.
 
Date 2011-06-16T12:14:17Z
2011-06-16T12:14:17Z
2000
 
Type Article
 
Identifier Ліпич Л.Г. Принципи організації вивчення ринку товарів народного споживання / Л.Г. Ліпич // Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку : [збірник наукових праць] / відповідальний редактор О.Є. Кузьмін. - Львів : Видавництво Національого університету "Львівська політехніка", 2000. - 333 с. - (Вісник / Національного університету "Львівська політехніка" ; № 405). - С. 165-171.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/9926
 
Language ua
 
Publisher Національний університет "Львівська політехніка"