Деякі підходи до формування інфраструктури товарного ринку в Україні
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Деякі підходи до формування інфраструктури товарного ринку в Україні
|
|
Creator |
Васильців, Т. Г.
Мамчин, Р. О. |
|
Description |
Дана стаття розглядає деякі підходи до формування маркетингової інфраструктури товарного ринку в Україні. З метою розв’язання цієї проблеми на прикладі лікеро-горілчаної галузі аналізується конкретна можливість створення Торгового дому, який би представляв інтереси виробників лікеро-горілчаної галузі Львівського регіону, а також версія об’єднання виробників, дистриб’юторів та інших організацій у холдинги. This article examines some approaches of forming a goods marketing infrastructure in Ukraine. Just for solving this problem on liquer and vodka branch example is examining a concrete possibility of creating a Trading House which would represent an interests of liquer and vodka branch producers of Lviv region and also a version of uniting producers, distributors and other organisations to Holding. |
|
Date |
2011-06-16T11:17:55Z
2011-06-16T11:17:55Z 2000 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Васильців Т. Г. Деякі підходи до формування інфраструктури товарного ринку в Україні / Т. Г. Васильців, Р. О. Мамчин // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2000. – № 391 : Проблеми економіки та управління. – С. 293–296. – Бібліографія: 3 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/9903 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
|
|