Запис Детальніше

Методичні підходи до проведення досліджень споживчих потреб на ринках високотехнологічних товарів

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методичні підходи до проведення досліджень споживчих потреб на ринках високотехнологічних товарів
 
Creator Демків, Я. В.
 
Subject високотехнологічні товари
інновація
маркетингове дослідження
споживчі потреби
high-technological products
innovation
marketing research
consumer needs
 
Description Проаналізовано, як вітчизняні підприємства використовують методи дослідження споживчих потреб під час розроблення нових високотехнологічних товарів. Розглянуто сучасні методи ринкових досліджень, зорієнтовані переважно на розуміння потреб споживача через його взаємодію зі світом. Розроблено порядок вибору методу ведення маркетингового дослідження споживчих потреб на ринку високотехнологічних товарів залежно від низки чинників. The use of research methods of consumer needs by domestic enterprises in the process of new high technological products development is analysed. The modern methods of market researches, orientated mainly on understanding consumer needs through his co-operating with the world, but not through their direct putting them into words, are considered. The order of choice of consumer needs marketing research method for high-technological products’ market is developed.
 
Date 2011-12-08T10:56:40Z
2011-12-08T10:56:40Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Демків Я. В. Методичні підходи до проведення досліджень споживчих потреб на ринках високотехнологічних товарів / Я. В. Демків // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2011. – № 698 : Проблеми економіки та управління. – С. 41–49. – Бібліографія: 18 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/11054
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки