Маркетингова стратегія у системі забезпечення конкурентоспроможності підприємства
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингова стратегія у системі забезпечення конкурентоспроможності підприємства
|
|
Creator |
Дорош, О. І.
|
|
Subject |
маркетингова стратегія
конкурентоспроможність підприємства marketing strategy enterprise’s competitiveness |
|
Description |
Досліджено систему функціональних стратегій конкурентоспроможності підприємства – технологічну, виробничу, маркетингову, фінансову, стратегію досліджень і розвитку, організаційну та стратегію людських ресурсів. Описано особливості, види, значення маркетингової стратегії підприємства. The system of functional strategies of the enterprise’s competitiveness is inverstigated. Among them there are technological, production, marketing, financial, research and development, organizational and staff strategies. The specific, types and role of firm’s marketing strategy are described. |
|
Date |
2011-12-06T08:52:50Z
2011-12-06T08:52:50Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Дорош О. І. Маркетингова стратегія у системі забезпечення конкурентоспроможності підприємства / О. І. Дорош // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2011. – № 698 : Проблеми економіки та управління. – С. 150–155. – Бібліографія: 10 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/10970 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|