Запис Детальніше

Маркетингова стратегія у системі забезпечення конкурентоспроможності підприємства

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингова стратегія у системі забезпечення конкурентоспроможності підприємства
 
Creator Дорош, О. І.
 
Subject маркетингова стратегія
конкурентоспроможність підприємства
marketing strategy
enterprise’s competitiveness
 
Description Досліджено систему функціональних стратегій конкурентоспроможності підприємства – технологічну, виробничу, маркетингову, фінансову, стратегію досліджень і розвитку, організаційну та стратегію людських ресурсів. Описано особливості, види, значення маркетингової стратегії підприємства.
The system of functional strategies of the enterprise’s competitiveness is inverstigated. Among them there are technological, production, marketing, financial, research and development, organizational and staff strategies. The specific, types and role of firm’s marketing strategy are described.
 
Date 2011-12-06T08:52:50Z
2011-12-06T08:52:50Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Дорош О. І. Маркетингова стратегія у системі забезпечення конкурентоспроможності підприємства / О. І. Дорош // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2011. – № 698 : Проблеми економіки та управління. – С. 150–155. – Бібліографія: 10 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/10970
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки