Запис Детальніше

Особливості поняття бренд та методи його оцінки

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості поняття бренд та методи його оцінки
 
Creator Стрілецька, Р. Р.
 
Date 2012-06-14T12:59:43Z
2012-06-14T12:59:43Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Стрілецька Р. Р. Особливості поняття бренд та методи його оцінки / Р. Р. Стрілецька // 69–та студентська науково–технічна конференція: секція "Економіка і менеджмент" : збірник тез доповідей / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 373–376. – Бібліографія: 4 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/13187
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки