Особливості поняття бренд та методи його оцінки
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості поняття бренд та методи його оцінки
|
|
Creator |
Стрілецька, Р. Р.
|
|
Date |
2012-06-14T12:59:43Z
2012-06-14T12:59:43Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Стрілецька Р. Р. Особливості поняття бренд та методи його оцінки / Р. Р. Стрілецька // 69–та студентська науково–технічна конференція: секція "Економіка і менеджмент" : збірник тез доповідей / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 373–376. – Бібліографія: 4 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/13187 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|