Запис Детальніше

Вплив телебачення як засобу масової комунікації на формування цільової аудиторії

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вплив телебачення як засобу масової комунікації на формування цільової аудиторії
 
Creator Недбальська, Мар’яна
Марковець, Олександр
 
Subject ЗМІ
цільова аудиторія
телебачення
коментування репортажів
 
Description This article is devoted to study the influence of TV on the target audience. In particular, the theoretical approaches to study the phenomenon of the influence of television, the concept of efficiency of media exposure, the nature and specific channels and mechanisms for its effective impact.
 
Date 2012-09-21T12:09:12Z
2012-09-21T12:09:12Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Недбальська М. Вплив телебачення як засобу масової комунікації на формування цільової аудиторії / Мар’яна Недбальська, Олександр Марковець // Інформація, комунікація, суспільство : матеріали І Міжнародної наукової конференції ІКС-2012, 25-28 квітня, 2012 року, Львів / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем та мереж. - Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. - С. 98-99. - Бібліографія: 3 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/14534
 
Language ua
 
Publisher Національний університет "Львівська політехніка"