Запис Детальніше

Маркетингова підтримка репутації фінансової установи

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингова підтримка репутації фінансової установи
Marketing support reputation of financial institutions
 
Creator Бортніков, П. Г.
 
Subject репутація
ризик репутації
імідж фінансової установи
маркетинг
ринок
PR
банківський сектор
страховий бізнес
reputation
reputation risk
financial institution's image
marketing
market
PR
banking
insurance business
 
Description Розглянуто сутність поняття репутації та іміджу фінансової установи, визначені маркетингові заходи, необхідні для підтримання позитивної ділової репутації в умовах кризи. Наголошено, що репутація фінансових установ є важливою складовою ринкової вартості будь-якого банку або страхової компанії. Одним з головних об’єктивних підтверджень високої репутації компанії визначені рейтинги. The esse is dedicated to the consideration of terms “reputation” and ”image” of financial institution, as well as identification of marketing activities necessary to maintain a positive reputation during the crisis. It is emphasized that the reputation of financial institutions is an important part of the market value of any bank or insurance company. One major objective evidence of high reputation is assigned ratings.
 
Date 2012-08-22T15:54:25Z
2012-08-22T15:54:25Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Бортніков П. Г. Маркетингова підтримка репутації фінансової установи / П. Г. Бортніков // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2011. – № 720 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 115–120. – Бібліографія: 18 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/13837
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки