Запис Детальніше

Методологія формування бренду

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методологія формування бренду
Methodology of brand formation
 
Creator Ступак, І. О.
 
Subject бренд
брендинг
стратегія
технологія «бренд меппінг»
конкурентоспроможність
branding
strategy
technology “Brand Mapping”
competitiveness
brand
 
Description Розглянуто поняття бренду, обґрунтовано необхідність формування стратегії створення бренду та наведено основні етапи процесу брендингу. Запропоновано використання технології Brand Mapping для оцінки сприйняття бренду потенційними конкурентами і реальними споживачами та партнерами. In the article the concept of the brand are considered, the necessity of forming a strategy are grounded and basic stages of branding are highlights. Also the use of technology Brand Mapping to assess the perception of the brand relative to competitors' prospects and customers and partners are offered.
 
Date 2012-08-23T12:03:52Z
2012-08-23T12:03:52Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Ступак І. О. Методологія формування бренду / І. О. Ступак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2011. – № 720 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 247–251. – Бібліографія: 10 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/13866
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки