Запис Детальніше

Рівні маркетингу відносин на ринках товарів промислового призначення

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Рівні маркетингу відносин на ринках товарів промислового призначення
Level marketing relations in markets industrial goods
 
Creator Шумська, В. Б.
 
Subject маркетинг відносин
рівні маркетингу відносин
партнерство
трансакційні витрати
бізнес-процес
relationship marketing
relationship marketing levels
partnership
transactional costs
business-process
 
Description Досліджено процес налагодження відносин із суб’єктами ринку на основі виділення рівнів розвитку маркетингу відносин. Зазначено відмінності у процесах становлення взаємовідносин між учасниками бізнес-взаємодії на промислових та споживчих ринках. Проаналізовано взаємозв’язок між стадіями налагодження партнерства та рівнем трансакційних витрат. The process of the relationship establishing with the market members on the base of relationship marketing levels development is explored. The differences between the processes of relationship establishing between the business-connection members on the industrial and consumer markets are determine. Connection between the stages of partnership organizing and the level of transactional costs is analyzed.
 
Date 2012-08-23T12:28:32Z
2012-08-23T12:28:32Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Шумська В. Б. Рівні маркетингу відносин на ринках товарів промислового призначення / В. Б. Шумська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2011. – № 720 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 268–272. – Бібліографія: 6 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/13870
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки