Запис Детальніше

Особливості орієнтації підприємств на надання найвищої споживчої цінності

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості орієнтації підприємств на надання найвищої споживчої цінності
Orientation on the superior consumer value production
 
Creator Дорош, О. І.
 
Subject орієнтація на споживачів
споживча цінність
оцінювання цінності
customer orientation
consumer value
value estimation
 
Description Наголошено на визначній функції орієнтування фірм на споживача. Описано сутність поняття “споживча цінність”, особливості до- та післякупівельного оцінювання та отримання споживачем цінності з товарів. The key role of the firm’s customer orientation is stressed. The essence of the term “consumer value”, specific of the pre- and post-purchase product evaluation and value
production by the consumers are described.
 
Date 2012-08-24T18:41:57Z
2012-08-24T18:41:57Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Дорош О. І. Особливості орієнтації підприємств на надання найвищої споживчої цінності / О. І. Дорош // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 727 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 211–218. – Бібліографія: 24 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/13891
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки