Запис Детальніше

Концепція партнерського маркетингу як основа формування сучасних взаємовідносин банку та клієнта

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Концепція партнерського маркетингу як основа формування сучасних взаємовідносин банку та клієнта
 
Creator Косар, Н. С.
Угольков, Є. О.
 
Date 2012-10-01T13:06:36Z
2012-10-01T13:06:36Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Косар Н. С. Концепція партнерського маркетингу як основа формування сучасних взаємовідносин банку та клієнта / Н. С. Косар, Є. О. Угольков / Управління інноваційним процесом в Україні: проблеми комерціалізації науково-технічних розробок : тези доповідей IV Міжнародної науково-практичної відеоконференції, Львів, 23–24 травня 2012 р. / Національний університет "Львівська політехніка" та ін. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – С. 147.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/14802
 
Language ua
 
Publisher Національний університет "Львівська політехніка"