Запис Детальніше

Методичні підходи до діагностики конкурентоспроможності торговельного підприємства

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методичні підходи до діагностики конкурентоспроможності торговельного підприємства
 
Creator Сагалакова, Наталія Олександрівна
 
Subject конкурентоспроможність
торговельне підприємство
діагностика
графічна модель
методика
 
Description Розглянуто питання діагностики конкурентоспроможності підприємства торгівлі як однієї з основних задач управління маркетинговою діяльністю; запропоновано систему показників для діагностики конкурентоспроможності роздрібних торговельних підприємств, представлено графічну модель для їх інтерпретації у вигляді «діагностичного трикутника конкуренто-спроможності».
 
Publisher Харківський державний університет харчування та торгівлі
 
Date 2012-09-25T12:53:26Z
2012-09-25T12:53:26Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: Зб. наук. праць. – Харків: ХДУХТ, 2010. - Вип. 2 (12). – С. 209-216.
http://dspace.uccu.org.ua/handle/123456789/350
 
Language ua