Запис Детальніше

ЯКІСТЬ ОБСЛУГОВУВАННЯ НАСЕЛЕННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ЯКІСТЬ ОБСЛУГОВУВАННЯ НАСЕЛЕННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
 
Creator Карпенко, Євгенія Анатоліївна
 
Subject процесно-орієнтоване управління; якість обслуговування; «Mystery Shopping»
 
Description Здійснено оцінку якості обслуговування споживачів підприємствами торгівлі на основі методу «Mystery Shopping». Надано рекомендації для підвищення якості обслуговування споживачів
 
Publisher 5. Карпенко Є. А. Якість обслуговування населення підприємствами роздрібної торгівлі Полтавської області / Є. А. Карпенко // Регіональна бізнес-економіка та управління. – 2010. – Вип. 4. – С. 61–67.
 
Date 2012-09-26T06:59:46Z
2012-09-26T06:59:46Z
2010
 
Type Article
 
Identifier http://dspace.uccu.org.ua/handle/123456789/366