ЯКІСТЬ ОБСЛУГОВУВАННЯ НАСЕЛЕННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ЯКІСТЬ ОБСЛУГОВУВАННЯ НАСЕЛЕННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
|
|
Creator |
Карпенко, Євгенія Анатоліївна
|
|
Subject |
процесно-орієнтоване управління; якість обслуговування; «Mystery Shopping»
|
|
Description |
Здійснено оцінку якості обслуговування споживачів підприємствами торгівлі на основі методу «Mystery Shopping». Надано рекомендації для підвищення якості обслуговування споживачів
|
|
Publisher |
5. Карпенко Є. А. Якість обслуговування населення підприємствами роздрібної торгівлі Полтавської області / Є. А. Карпенко // Регіональна бізнес-економіка та управління. – 2010. – Вип. 4. – С. 61–67.
|
|
Date |
2012-09-26T06:59:46Z
2012-09-26T06:59:46Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://dspace.uccu.org.ua/handle/123456789/366
|
|