Запис Детальніше

ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ У СТУДЕНТІВ МОТИВАЦІЇ НАВЧАННЯ

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ У СТУДЕНТІВ МОТИВАЦІЇ НАВЧАННЯ
 
Creator Тодорова, Ірина Степанівна
Пантелеймоненко, Юлія Андріївна
 
Subject навчальний процес, мотивація навчання, пізнавальні інтереси, методи активізації розумової діяльності
 
Description Проблема формування мотивації тісно пов’язана з навчанням і вихованням. Це означає, що увага педагогів та психологів має бути спрямована не тільки на здійснення студентом навчання але і на те, як і що відбувається у розвитку його особистості у процесі навчально-пізнавальної діяльності. Мотивація до навчання – одна із головніших умов реалізації навчально-виховного процесу. Вона не тільки сприяє розвитку інтелекту, але і є рушійною силою удо-сконалення особистості у цілому. Формування мотивації у студен-тів у їх навчально-пізнавальній діяльності є однією з головних проблем сучасної системи освіти. Її актуальність обумовлена оновленням змісту навчання, постановою завдань формування у студентів прийомів самостійного набуття знань, пізнавальних інтересів, життєвих компетенцій, активної життєвої позиції. Соціальне замовлення суспільства вимагає від закладів освіти підвищення якості навчання та виховання, розвиток та формування конкурентоспроможного випускника, мотивованого на безперервну освіту та самоосвіту.
 
Publisher Вищий навчальний заклад Укоопспілки "ПОЛТАВСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ ЕКОНОМІКИ І ТОРГІВЛІ"
 
Date 2012-10-10T08:01:20Z
2012-10-10T08:01:20Z
2012
 
Type Article
 
Identifier http://dspace.uccu.org.ua/handle/123456789/531
 
Language ua
 
Relation ;УДК 378.147