Запис Детальніше

Методичні підходи до оцінки рівня конкурентоспроможності торгівельного підприємства

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методичні підходи до оцінки рівня конкурентоспроможності торгівельного підприємства
 
Creator Бєлов, Олександр Віталійович
Кириченко, Людмила Миколаївна
 
Subject конкурентоспроможність
торгівельне підприємство
потенціал кконкурентоспроможност
 
Description Проаналізовані методичні підходи щодо оцінки рівня конкурентоспроможності торговельного підприємства. Авторами запропонована методика радару оцінки рівня конкурентоспроможності, яка
дає можливість здійснювати оцінку конкурентоспроможності підприємства за 6 етапами дослідження на окремих ринках їх діяльності, з урахуванням галузевої їх специфіки, а також розраховувати
інтегральний коефіцієнт конкурентоспроможності. Запропоновані види стратегій розвитку конкурентоспроможності торгівельного підприємства.
 
Publisher Ужгородський національний університет
 
Date 2012-10-10T06:21:56Z
2012-10-10T06:21:56Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Науковий вісник Ужгородського університету. – 2011. –Спецвипуск 33, Ч. 1. – с. 18- 25. – (Серія «Економіка).
http://dspace.uccu.org.ua/handle/123456789/511
 
Language ua
 
Relation Серія "Економіка";