Запис Детальніше

Адаптивна концепція математичної освіти студентів ВНЗ і конкурентоспроможність випускників: методологія, теорія, практика

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Адаптивна концепція математичної освіти студентів ВНЗ і конкурентоспроможність випускників: методологія, теорія, практика
 
Creator Нічуговська, Лілія Іванівна
 
Subject конкурентоспроможність
математична освіта
адаптивна концепція математичної освіти
професійно-компетентнісна модель навчання математичним дисциплінам
білінгвістична модель навчання математичним дисциплінам
теорія та методика професійної освіти
 
Description Монографія присвячена розробці науково-обгрунтованої адаптивної концепції математичної освіти студентів економічних спеціальностей ВНЗ з метою підвищення якості підготовки фахівців для бізнес-діяльності з урахуванням існуючих Євроінтеграційних тенденцій, вимог суспільства та індивідуальних потреб особистості. На основі сформульованої концепції розроблені професійно-компетентнісна та білінгвістична моделі навчання математичним дисциплінам, визначені шляхи активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів, з’ясовані можливості сучасних інформаційних технологій для підвищення ефективності математичної підготовки студентів, досліджені інтеграційні зв’язки між математичними та спеціальними дисциплінами економічного циклу.
Для науковців у галузі теорії та методики професійної освіти, викладачів та аспірантів.
Передмова
Розділ 1. Теоретико-методологічні основи формування конкуренто-спроможності студентів бізнес-спеціальностей ВНЗ
1.1. Конкурентоспроможність майбутніх випускників ВНЗ як педагогічна проблема
1.2. Проектне бачення процесу формування конкурентоспроможної особистості: психологічний аспект
1.3. Самостійна робота студентів ВНЗ як спосіб самотворення конкурентоспроможної особистості
1.4. Білінгвістична модель навчання як напрямок підвищення конкурентоспроможності студентів бізнес-спеціальностей
Розділ 2. Адаптивна концепція математичної освіти студентів бізнес спеціальностей як науково-методична основа формування їх конкурентоспроможності
2.1. Мета і завдання сучасної математичної освіти студентів бізнес-спеціальностей ВНЗ
2.2. Вимоги до відбору та структурування змісту математичної освіти студентів економічного спрямування ВНЗ
2.3. Методичні вимоги до методів, організаційних форм і засобів навчання
2.4. Адаптивна концепція математичної освіти студентів ВНЗ як науково-методична основа формування їх конкурентоспроможності
2.5. Науково-методичні особливості професійно-компетентнісної моделі навчання математичним дисциплінам студентів економічних спеціальностей ВНЗ
Післямова
Література
 
Publisher Полтавський університет споживчої кооперації України
 
Date 2012-10-10T08:59:15Z
2012-10-10T08:59:15Z
2008-12
 
Type Book
 
Identifier Адаптивна концепція математичної освіти студентів ВНЗ і конкурентоспроможність випускників: методологія, теорія, практика. - Полтава: РВВ ПУСКУ, 2008. - 153 с.
978-966-184-013-2
http://dspace.uccu.org.ua/handle/123456789/534
 
Language ua