Адаптивна концепція математичної освіти студентів ВНЗ і конкурентоспроможність випускників: методологія, теорія, практика
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Адаптивна концепція математичної освіти студентів ВНЗ і конкурентоспроможність випускників: методологія, теорія, практика
|
|
Creator |
Нічуговська, Лілія Іванівна
|
|
Subject |
конкурентоспроможність
математична освіта адаптивна концепція математичної освіти професійно-компетентнісна модель навчання математичним дисциплінам білінгвістична модель навчання математичним дисциплінам теорія та методика професійної освіти |
|
Description |
Монографія присвячена розробці науково-обгрунтованої адаптивної концепції математичної освіти студентів економічних спеціальностей ВНЗ з метою підвищення якості підготовки фахівців для бізнес-діяльності з урахуванням існуючих Євроінтеграційних тенденцій, вимог суспільства та індивідуальних потреб особистості. На основі сформульованої концепції розроблені професійно-компетентнісна та білінгвістична моделі навчання математичним дисциплінам, визначені шляхи активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів, з’ясовані можливості сучасних інформаційних технологій для підвищення ефективності математичної підготовки студентів, досліджені інтеграційні зв’язки між математичними та спеціальними дисциплінами економічного циклу. Для науковців у галузі теорії та методики професійної освіти, викладачів та аспірантів. Передмова Розділ 1. Теоретико-методологічні основи формування конкуренто-спроможності студентів бізнес-спеціальностей ВНЗ 1.1. Конкурентоспроможність майбутніх випускників ВНЗ як педагогічна проблема 1.2. Проектне бачення процесу формування конкурентоспроможної особистості: психологічний аспект 1.3. Самостійна робота студентів ВНЗ як спосіб самотворення конкурентоспроможної особистості 1.4. Білінгвістична модель навчання як напрямок підвищення конкурентоспроможності студентів бізнес-спеціальностей Розділ 2. Адаптивна концепція математичної освіти студентів бізнес спеціальностей як науково-методична основа формування їх конкурентоспроможності 2.1. Мета і завдання сучасної математичної освіти студентів бізнес-спеціальностей ВНЗ 2.2. Вимоги до відбору та структурування змісту математичної освіти студентів економічного спрямування ВНЗ 2.3. Методичні вимоги до методів, організаційних форм і засобів навчання 2.4. Адаптивна концепція математичної освіти студентів ВНЗ як науково-методична основа формування їх конкурентоспроможності 2.5. Науково-методичні особливості професійно-компетентнісної моделі навчання математичним дисциплінам студентів економічних спеціальностей ВНЗ Післямова Література |
|
Publisher |
Полтавський університет споживчої кооперації України
|
|
Date |
2012-10-10T08:59:15Z
2012-10-10T08:59:15Z 2008-12 |
|
Type |
Book
|
|
Identifier |
Адаптивна концепція математичної освіти студентів ВНЗ і конкурентоспроможність випускників: методологія, теорія, практика. - Полтава: РВВ ПУСКУ, 2008. - 153 с.
978-966-184-013-2 http://dspace.uccu.org.ua/handle/123456789/534 |
|
Language |
ua
|
|