Системи електронної комерції: створення, просунення і розвиток
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Системи електронної комерції: створення, просунення і розвиток
|
|
Creator |
Юдін, Олександр Миколайович
Макарова, Маріана Володимирівна Лавренюк, Руслан Миколайович |
|
Subject |
Електронна комерція; електронна торгівля; системи електронної комерції; просунення систем електронної комерції; розкручування комерційних сайтів; Web 2.0-технології; Інтернет-проекти; маркетинговий аналіз сайтів; Інтернет-маркетинг; аналіз сайтів конкурентів; брендінг; реклама в Інтернеті; контекстна і пошукова реклама; пошукова оптимізація сайту
|
|
Description |
Електронна комерція розглядається нині як перспектива розвитку бізнесу будь-якої компанії, незважаючи на її розмір і форму власності. Саме цим положенням керувалися автори монографічного дослідження у своїй спробі донести до широкого читача перспективність ідеї залучення компаній і пересічних користувачів Мережі до електронної торгівлі. Сподіваємося, наша робота про створення, просунення та розвиток систем електронної комерції буде цікава усім, хто прагне знати більше про сучасний розвиток економіки і застосувати інноваційні технології в роботі своєї компанії.
|
|
Publisher |
РВВ ПУЕТ
|
|
Date |
2012-10-10T19:43:19Z
2012-10-10T19:43:19Z 2011 |
|
Type |
Book
|
|
Identifier |
Юдін О. М. Системи електронної комерції: створення, просунення і розвиток : монографія / О. М. Юдін, М. В. Макарова, Р. М. Лавренюк. – Полтава : РВВ ПУЕТ, 2011. – 201 с.
978-966-184-123-8 http://dspace.uccu.org.ua/handle/123456789/548 |
|
Language |
ua
|
|