Вплив учасників маркетингового каналу на процес розроблення нового товару
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Вплив учасників маркетингового каналу на процес розроблення нового товару
|
|
Creator |
Сигида, Любов Олексіївна
Сигида, Любовь Алексеевна Sygyda, Liubov Oleksiivna |
|
Subject |
маркетинговий канал
маркетинговый канал новий товар новый товар |
|
Publisher |
ТОВ Друкарський дім "Папірус"
|
|
Date |
2012-10-15T10:10:42Z
2012-10-15T10:10:42Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Сигида, Л.О. Вплив учасників маркетингового каналу на процес розроблення нового товару [Текст] / Л.О. Сигида // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей VI Міжнародної науково-практичної конференції, 27-29 вересня 2012 року. — Суми: ТОВ Друкарський дім "Папірус", 2012. — С. 233-236.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29097 |
|
Language |
uk
|
|