Запис Детальніше

Вплив учасників маркетингового каналу на процес розроблення нового товару

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вплив учасників маркетингового каналу на процес розроблення нового товару
 
Creator Сигида, Любов Олексіївна
Сигида, Любовь Алексеевна
Sygyda, Liubov Oleksiivna
 
Subject маркетинговий канал
маркетинговый канал
новий товар
новый товар
 
Publisher ТОВ Друкарський дім "Папірус"
 
Date 2012-10-15T10:10:42Z
2012-10-15T10:10:42Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Сигида, Л.О. Вплив учасників маркетингового каналу на процес розроблення нового товару [Текст] / Л.О. Сигида // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей VI Міжнародної науково-практичної конференції, 27-29 вересня 2012 року. — Суми: ТОВ Друкарський дім "Папірус", 2012. — С. 233-236.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29097
 
Language uk