Система електронних навчально_методичних ресурсів навчальної дисциплини
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Система електронних навчально_методичних ресурсів навчальної дисциплини
Система электронных навчально_методичних ресурсов учебной дисциплины Electronic Navchalno_metodychnyh resource study dystsyplvny |
|
Creator |
Українець, А. І.
Украинец, А. И. Ukrainez, A. Самсонов, В. В. Самсонов, В. В. Samsonov, V. Поворознюк, Н. І. Поворознюк, Н. И. Povorozniuk, N. Горлова, Т. М. Горлова, Т. М. Gorlova, Т. Маноха, Л. Ю. Маноха, Л. Ю. Manoha, L. Хомічак, Л. М. Хомичак, Л. М. Homichak, L. |
|
Subject |
Електронний ресурс, комп’ютерні дидактичні засоби, електроні підручники.
Электронный ресурс, компьютерные дидактические средства, электронные учебники. Electronic resources, computer teaching tools, electronic textbooks. |
|
Description |
Класифікації комп’ютерних дидактичних засобів не існує, в тої же час, до їх числа відносять електроні підручники, комп’ютерні задачники, навчальні посібники, гіпертекстові каталоги, довідники, енциклопедії, тестуючи програми, моделюючі і мультимедійні засоби, тренажери та багато іншого. Метою визначення місця програми в навчальному процесі розглянемо його як систему. Педагогічна наука трактує навчання як процес управління засвоєнням знань, управлінням пізнавальної діяльністю навчаючих. Він реалізується в замкнутої системі управління і має усі характерні риси такої системи: мету, завдання; об’єкт (навчаючи); суб’єкт (викладача) та зворотної зв’язок.
Классификации компьютерных дидактических средств не существует, в той же время, к их числу относят электронные учебники, компьютерные задачники, учебные пособия, гипертекстовые каталоги, справочники, энциклопедии, тестируя программы, моделирующие и мультимедийные средства, тренажеры и многое другое. Целью определения программы в учебном процессе рассмотрим его как систему. Педагогическая наука трактует обучение как процесс управления усвоением знаний, управлением познавательной деятельностью обучающих. Он реализуется в замкнутой системе управления и имеет все характерные черты такой системы: цели, задачи; объект (уча) субъект (преподавателя) и обратной связи. Classification of computer teaching facilities do not exist, at th same time, their numbers include electronic textbooks, computer tasks, manuals, hypertext catalogs, reference books, encyclopedias, testing software, modeling and multimedia tools, simulators and much more. Purpose of determining the location of the program in the educational process will consider it as a system. Teaching science treats learning as a process of learning, management of cognitive activity teaching. It is implemented in a closed control system and has all the characteristics of the system: purpose, task, object (teaching), subject (teacher) and feedback. |
|
Publisher |
НУХТ
|
|
Date |
2012-06-14T14:51:13Z
2012-06-14T14:51:13Z 2005 |
|
Identifier |
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/1522
|
|
Language |
other
|
|